søndag den 29. august 2010

Næstved DcH

I dag stod den atter på agility konkurrence. Denne gang skulle vi "bare" til Næstved, vi kørte 15 min så var vi der skøøøønt.
Tja om ikke kennel Foula power atter slog til :-)
Dweet og Susanne skulle løbe i begge klasse løb og de åbne klasser. Dweet lagde ud i agility klasse 1 blev nr. 2. Agility åben blev han desværre disket, men så kom vi til spring klasse 1 som han vandt :-) Spring åben gjorde Susanne rent bord, hun vandt med Unique, blev nr. 2 med Spirit og nr. 3 med Dweet. Hold da helt op hvor det bare kørte for dem :-)
Billederne viser Susanne og Dweet.
Zippo og Marianne var også med, og Zippo blev nr. 2 i agility klasse 3, han vandt agility åben og spring klasse 3 mens han i spring åben var udstyret med mig, og da jeg ikke kunne flytte r.... så sendte jeg ham over det forkerte spring øv øv øv, det var ellers sjovt at løbe med ham :-) Han er en sej fyr.
Så kommer vi til Woogi. Og tja hun er enorm sjov at løbe med, man ved aldrig hvad hun kan finde på..... Og ganske rigtigt i agility klasse 2 løb hun egentlig godt, fik dog en nedgangs fejl, hmmmm sagde til Marianne at hun i næste løb skulle råbe af mig hvis jeg fik en fejl, uden at opdage den. Men Woogi viste med stor tydelighed at hun ikke tog feltet på balancen, også selv om der blev sagt TARGET og BLIV, hun sprang pænt af til siden. En ommer og en disk..... Da vi så løb ud af banen, blev Woogi total ophidset og bed mig i benet og atter sagde det ritsch og en fin flænge i buksebenet, hmmmmm måtte fortælle hende, at det skulle hun nu ikke prøve på igen:-( Spring klasse 2 rev hun desværre en pind, hun havde ellers et rigtig flot løb, og gjorde hvad jeg sagde. Spring åben derimod, lavede hun slalom fejl og jeg måtte rette hende. Men det er og bliver ikke kedeligt at løbe med hende :-)
Aya var selvfølgelig også med, hun fik fejl i agility klasse 3 men vandt agility åben, spring åben var jeg atter et fjols og løb total forkert og Aya tog hvad hun mente hun skulle tage, spring klasse 3 løb hun med Marianne, hun kiggede meget efter mig, så jeg fik gemt mig, men alligevel skulle hun lige se hvor jeg var henne, og hun knalede lige ind i tunnel, men fortsatte dog igen, og da hun kom i mål ledte hun meget efter mig.
Jeg har så lige læst at Emily og Dreamy vandt spring klasse 1 og spring Åben over på Nordfyn, sejt gået af jer begge to..
Så alt i alt en rigtig god weekend for mig, mine hunde og mine hvalpekøber og deres hunde.

1 kommentar:

Liselotte sagde ...

Lyder som om I har haft en skøn weekend. Åhhh, kan ikke lade være med at grine lidt over historien om woogie og de revnede bukser:0)) Skøre hund!!!!