lørdag den 10. maj 2008

HELD OG LYKKE små venner....


Så er her fred, alle hvalpe er hentet og alle har det godt i deres nye hjem. Jeg regner med at de Danske hunde vil gøre ligesom Cilja´s ejer og mig selv nemlig at lave en blog så alle kan følge dem videre.
Jeg vil jo selv fremover skrive på denne her når Aya eller en af mine andre hunde laver noget eller hvis der sker noget spændende. Jeg vil en af dagene, når jeg får mere tid lægge hvalpe testene ind på hjemmesiden. Det var sjovt at se en sådan test blive lavet tusinde tak Helle Mulvad for at du ville komme den lange vej over til mig, og undskyld at jeg bor så langt væk. Men ligenu nyder jeg de sidste par fridage, sammen med Aya, Sami, Alina, Ronja, Woogi og Trouble. Skønt ikke at have hvalpe her som jeg skal skynde mig ud med når de har sovet, spist og leget. Siger ikke at det ikke kan ske for selv en stor næsten voksen hunde vel Johanna?????...
Når men jeg håber nej jeg ved at I alle er glade for jeres nye hunde og jeg glæder mig til at se hvad de bliver til. Hørte jo et par konkurrenter i B klassen i DcH. Ikke Flemming og Sanne......
Når men her til sidst vil jeg og Aya sige HELD OG LYKKE til jer alle sammen......
Ganz kurz ich wünsche alle Welpen Viel Glück ich werde nicht die Citizen sehen da Sie ins Frankrich gegangen ist aber die Corry wohnt bie meinen Trainer in Agility im Deutchland. So die werde ich jeden wochen sehen....
Ich habe die in Denemark gesagt dass die eine Blog machen soll so dass wir alle einander folgen kann.... Viel Glück......

Ingen kommentarer: