lørdag den 31. maj 2008

Esbjerg agility konkurrence

Du behøver ikke skamme dig over din pokal for du har ærlig fortjent den!!!!
Sådan det var et bedre billede Aya med sin 3 plads og en taske.
Så kom dagen hvor Aya skulle på agility banen igen. Vi stod alle tidlig op Coco lidt før vi andre.... Havde pakket bilen igår, så vi skulle bare have lidt mad også afsted. Woogi, Coco og Aya, de to andre passede huset for mig...

En ting er helt sikkert det er ikke nemt at komme fra p pladsen og ind på banen når man kommer gående med en hvalp, alle skulle snakke med Coco, og hun hilste fint på alle mennesker. Nå men tilbage til Aya, vores første løb var spring åben og her lagde hun hårdt ud med et super flot fejlfri løb sådan. og til premie overrækkelse blev vi nr 3 og fik vores første DM udtagelse, hold da op.... Så troede jeg at det ville blive en god dag, men men men man ved aldrig med Aya, det er det der gør det sjovt at løbe med hende he he he.... Næste løb var agility klasse 2 nem bane, men først fik vi forkert slalom og derefter en feltfejl, også tog f.... ved Aya og hun susede ind i det forkerte hul i tunnel, DISK. Næste løb var spring klasse 3 også her havde hun for meget fart på at hun røg ind i det forkerte tunnel hul Disk. Nå men det er jo også de åbne klasser vi går efter, så da vi skulle til agility åben som også her var en OK bane, så lavede bæstet en feltfejl igen, så var det løb kørt og vi lavede en egen bane og blev derved Disket igen igen igen.....

Det positive ved det hele er at Aya syntes det er så sjovt, hun kan slet ikke klare de andre løber inde på banen og hun bare skal stå og vente sammen med mig... Så jeg må nok sige jeg glæder mig til næste weekend hvor hun skal på kursus sammen med mig..... Og vi skal ikke til nogen konkurrence...


Woogi og Coco havde en fantastisk dag og det havde Aya og jeg også. Så jeg var stadigvæk en stolt ejer af Aya....


Ingen kommentarer: