søndag den 18. maj 2008

Agility konkurrence i Løgumkloster



Endnu en dag til stævne med Aya og en god dag. Aya statede i Agility klasse 2 hvor vi fik 10 fejl men de andre var åbenbart dårligere så vi blev nr 3. Tak til Marianne som tog Aya pokal med ud. I agility åben glemte Aya at tage balance feltet på vej ned, så måtte vi jo lige tage den om, dvs. så blev vi disket. Derefter løbe vi et godt løb i spring åben fik en enkelt nedrivning men jeg kunne presse Aya en del, og hun syntes det var så sjovt. Vores sidste løb var vores debut i spring klasse 3 og vi skulle til og med starte ak ak ak ..... Jeg var ved at være træt, i klasse 3 er overlæggeren oppe på 65 cm og da Aya har haft problemer med 60 cm, så kunne jeg ikke helt se lyset forude. Og jeg ved endda at sådanne nogen tanker må man ikke have, men som tænkt så gjort Aya rev første pind og jeg blev så ukonsentreret at jeg helt glemte banen FØJ FØJ. Så jeg måtte sige til Aya tag hvad du vil min ven for jeg kan ikke hjælpe dig, var det lidt pineligt...... Nå ja men disket det blev vi, men Aya havde det sjovt... Alt i alt en super god weekende, jeg er bare så stolt af Aya. Da hun jo er tydelig besværet af hendes hænge patter, og hun har jo også stadigvæk mælk i dem, og hun har lagt total stille i 6 mdr.







En sheltie familie: Far, mor og et par af børnene. Fra venstre, søn Zippo, far Monty, datter Woogi og mor Ronja.

Ingen kommentarer: