tirsdag den 27. maj 2008

aya til konkurrence i Odense.

Coco lære hvad agility er.....
Aya var til agility konkurrence i Odense, det var Belgier klubben kreds 1 der afholdt den. Aya stillede op i agility klasse 1, her fik vi 5 fejl, Aya kan altså ikke huske de felter mere hmm......

I agility åben skete det samme så måtte vi jo tage en ommer på balance bommen, men ellers løb hun bare super godt.

Spring åben kom vi igennem uden fejl hun tyv startede så det bragede også kom stakkels mig bag ud puha hvor man så skal løbe. Men ellers havde hun ikke ret mange buer jeg var stolt af hende. Så kom vi til spring klasse 1 her havde hun total glemt hvordan man tager en slalom eller nærmere sagt hun havde glemt at der altid er 12 pinde på. så også her måtte hun lave den om, ellers et super løb men jeg var en anelse sur. Ikke at jeg skældte hende ud, men nok mere på at jeg vidste hun ville have ligget i toppen hvis ikke ............


Når men ellers en rigtig hyggelig weekend, jeg boede over ved Jan og Sanne ( bror og Svigerinde ) de har jo fået Coco så der var familie træf.

Coco blev så glad da hun så Aya at hun straks gik efter mælk ved Aya og tro mig hun fik lov....Lørdag passede jeg hende da Jan og Sanne skulle i byen nej hvor hyggeligt, hun er bare så lækker det lille pus.


Søndag fik jeg aller nådigst lov til at tage hende med ind til agility konkurrence, men hun havde bare så godt af at blive klappet på af alle de flinke mennesker, og det bedste ved en hvalp er at hvis man har brug for hunde holder så står der mange i kø.......


Jeg sad i telt sammen med Yanne og hendes malinoir Balou, en rigtig lækker hanhund, som ikke gjorde nogen af mine tæver noget. Og i teltet ved siden af sad Marianne og Bent, og de havde tilfældigt..... Zippo med som jo er Woogi bedste lege kammerat. Så der blev leget til højre og venstre.


SKØN WEEKEND

Ingen kommentarer: