torsdag den 21. september 2017

Izmoo på ferie

En lille opdatering om Izmoo. 
Izmoo er taget på ferie oppe hos Gitte og Cookie. 
Izmoo er ikke syg, Izmoo er ikke solgt, Izmoo er ikke flyttet hjemme fra og aldrig kommer tilbage mere. 
Izmoo er taget på ferie, hun er oppe for at stå på egne ben, og ikke altid gemme sig bag Zoomi, Livi eller mig. 
 
Izmoo er en rigtig sød og lækker lille hund, hun har det dog med at gemme sig lidt bag Zoomi, Livi eller mig, Da Zoomi et par dage ikke var hjemme, gik Izmoo næsten i koma, hun manglede ham. 

Så da vi var i Brønderslev til agility konkurrence, snakkede jeg med Gitte. Gitte er en rigtig god veninde, som er rigtig sød ved sin hund Cookie, Cookie er en cairn terrier, en dame på 6 år, Gitte løber agility med hende, Jeg har kendt Gitte i nogen år, og vi har det altid hyggeligt sammen. Jeg elsker vores gå hunden af ture til konkurrencerne. :-) Gitte er ved at overveje at skifte race til hyrdehunde, så jeg tænkte at det ville være en rigtig god ide, med at hun prøvede en hyrdehund. 
Så i Brønderslev spurgte jeg Gitte af om hun ville låne/lege med Izmoo. Og der gik ikke lang tid før Gitte sagde JAAAAAA. Og dermed kom Izmoo ikke med hjem fra Brønderslev. 

Lamu, Izmoo og Tweety
Gitte fik lov til at gøre med Izmoo, som hun ville gøre med hende hvis det var egen hund :-) Så Gitte træner med Izmoo, De går ture mange sjove steder, møder mange ting, som Izmoo aldrig har set her ude på landet. Izmoo lære at stå på egne ben :-)

Ligner Izmoo en der er ked af at være hos Gitte ?

Izmoo og Coocie til konkurrencer i Jylannd. 
Jeg er Gitte evig taknemmelig for at springe til, uden at tænke så meget, Jeg skriver og snakker med Gitte mange gange i løbet af ugerne. Og jeg får så mange gode opdateringer. 
Hvornår Izmoo kommer hjem igen, det må guderne vide, For hverken Gitte eller jeg ved det.

Så til de nysgerrige, nej Gitte har ikke købt Izmoo, og nej Gitte har ikke Izmoo udstationeret. 
Izmoo er og bliver min hund, som lige pt er på ferie :-) 

Ingen kommentarer: