søndag den 24. september 2017

En stille weekend

Hvad laver man i en weekend, hvor alle andre er til DcH DM 2017.
Jeg fik lov til at passe Dazzler

Zoomi og Dazzler og jeg ønskede Dweet og Dream held og lykke til DM 2017


Men ellers fik jeg lavet en masse, fik klippet hække, fik ordnet terrassen, og fjerne alt legetøj fra græsplænen, fik ryddet op indenfor, og fik gået nogen gode lange ture i skoven med hundene. 
Her er det Zoomi, Livi, Uha, Dazzler og Carson
Super dejlige hunde, meget nemme at gå med i 5 flexliner, dog skulle Dazzler lige finde sin plads :-)

Men alt i mens jeg fik lavet det, fik jeg en del sms og messenger beskeder fra Horsens. Tusinde tak Susanne og Helle for at sende videoer og opdatere hvordan det er gået. 
Jeg og hundene har krydset alt hvad vi kunne, og jeg ved at I har gjort alt hvad I kunne. 
Begge hunde kom i B finalen, Dweet kom efterfølgende i A finalen, desværre fik de en fejl. Dream var også i B finalen, og desværre fik Dream 2 fejl. Så det blev ikke til nogen A finale. 
Men super sejt at I er med, og at I giver den gas. Kæmpe stort tillykke til jer begge to. 
Izmoo og Lamu var begge nede og kigge og heppe, og der skulle da lige tages et fælles billede af dem.
Så alt det kan ske på en ellers stille og rolig weekend.

Ingen kommentarer: