torsdag den 22. juni 2017

Foula´s Dynamic Dreamy Of Monty (Dreamy)

I dag fik jeg en af de kedelige beskeder fra en af mine hvalpekøber, I dag måtte Emily tage den tunge tur ned forbi dyrlægen med Dreamy. 
Dreamy har længe gået og haft on and of dage, og Emily havde fortalt mig at det nok endte med det som vi som hundeejer hader. 
Dreamy 5 uger

Jeg glemmer aldrig da Anne ringede og spurgte om de kunne købe en hund til Emily fødselsdag, Normal sælger man ikke hvalpe til børn eller som gaver, men det var Anne, som jo selv er opdrætter og har border collier, så jeg var ikke bekymret. 
Der var to tæver i kuldet, og da Anne og Emily kom for at kigge, havde jeg sat rød bånd på de to tæver, og så måtte Emily kigge på dem og vælge ud. Emily og Dreamy var bare et med det samme så valget var ikke så svært. 

Dreamy var Emily første egen hund, første hund hun trænede op selv, og sikke et godt makkerpar de var. De var udtaget til DcH DM 2012 og 2013. De har vundet en del, De var skønne at se sammen inden på banen. 
Dreamy var født den 3/12-2008
Dreamy blev 8 1/2 år
Jeg er sikker på at Dreamy nu render rundt uden smerte sammen med mor Ronja, Far Monty og søster Woogi. 
Kæmpe kram til Emily. 

Ingen kommentarer: