mandag den 24. april 2017

Tervueren hvalpe

Lørdag morgen kl meget tidlig, kom Mona og hendes 7 fantastiske tervueren hvalpe. Vi bar dem alle ud på terrassen, hvor de i første omgang kiggede på mine hunde der susede rundt i haven, Alle hvalpe tog det med ophøjet ro. 
Her er det rød tæve, som efterfølgende er blevet Mona nye hvalp. 

Alle kiggede efter mine hunde, og hvis de ikke lige gjorde det, så kom de hen til mig og hilste. Hold nu op nogen lækre små bamser :-) Total tillidsfulde, glade, sjove, legende hvalpe.

Så blev mine hunde lukket ind en efter en, men som man kan se det her, så er de ganske upåvirket af mine fejlfarvede hunde :-)

Zoomi ved ikke helt om han skal være glad, eller stikke af :-)

Lige 5 min hygge midt på terrassen 

Hov hov, siger både Izmoo og Zoomi, hvad laver den hvalp i vores solvogn :-)

Da vi kom ind, fik de små deres mad, og så faldt der ro på dem, Dog prøvede de lige at flytte mine sko og Mona sko :-) 
Senere kom Helle som skulle hvalpeteste de små. Alle var super gode, De er nogen små fantastiske hvalpe. 

Senere på eftermiddagen, kom 3 af hvalpekøberene, De 3 af hvalpene kommer til at bo her over, så det var nærliggende at de kommende ejer kom forbi. Alle fik af vide hvad for en hvalp der blev deres, tror alle er glade. 
Denne lille fyr mangler dog endnu et nyt hjem, han er bare så sød og nuttet, og kommende ejer vil blive så glad for ham. Godt man ikke skal have tervueren 
Hen på aften kom Annette, som havde sine store chipnåle med, og alle 7 hvalpe blev lige chippet, dog ikke uden lyd :-) Det var første gang jeg så hvalpene, men hold nu op de er lækre, og som jeg skrev godt jeg ikke skal have tervueren, godt jeg kan holde mig i skindet :-) Men søde er de og jeg håber jeg indimellem kan få en opdatering af dem, Mona har ihvertfald givet dem en god start på livet, så er det bare op til deres nye ejer at fortsætte. Tak Mona fordi du ville dele dem med mig en hel dag,  hvor jeg så hvor super dejlige de er :-)

Ingen kommentarer: