søndag den 2. april 2017

Dejlig weekend vejr.

Atter en weekend hvor jeg ikke skulle det store. 
Så selvfølgelig skulle jeg lige tage et par billeder af hundene ude i de gule blomster. 
Izmoo

Izmoo

Smukke Uha

Ja ja hun er ikke glad for kamera :-)

Den evig glade Zoomi 

Nå men jeg havde dog lige et par hunde mere, Jeg passede Johannas hunde, Her er det smukke smukke Zipper

Og ja med 3 hunde ekstra var der også gang i den ude i haven. 


Izmoo har fanget Zoomi

Livi der tænker på om hun skal løbe.

Søndagen gik med en tur til Næstved DcH, Hvor Marianne og Bent afholdt en trænings konkurrence dag. 
Der blev sat bånd op omkring banen, flere kom med telte og stole. Der var en del nye, men også et par "gamle" hundefører, Bent var dommer, han havde lavet et par super gode baner, Jeg var havde både Uha og Zoomi med. Jeg var spændt på Uha om hun kunne finde slalom igen, siden Højme har vi ikke løbet agility. Så mit mål var bare slalom. Og hurra hun kunne den igen, Det var første gang både hundene og jeg løb på græs, tja vi lignede ikke køer der lige er kommet på græs, men tæt på, for jeg tror mine hunde løb lidt som det passede dem. Men vi havde det sjovt :-)
Rigtig godt initiativ. 
Hjemme igen, kom hundene atter ud i haven, og heldigvis er Zoomi blå, så han er nem at kende :-)


Ingen kommentarer: