søndag den 20. marts 2016

Siku på ferie


Sidste dag blev jeg kontaktet af Maja som ejer Siku (Woogi/Chip) Hun stod og skulle på ferie, og hendes hundepasser kunne ikke passe Siku. Sidste løsning var mig, Nu er der jo heller ikke så langt fra Vejle til Fuglebjerg :-) Så jeg sagde ja, og slog op på facebook og spurgte om nogen kunne tage ham med, og flere tilbød hjælpen. Siku kom i går Malene var så sød at tage ham med, Mange tak Malene :-) 
Jeg ser kun Siku når jeg er til konkurrence i Vejle og omegn, Men ellers ikke, og han har ikke været på besøg siden han flyttede hjemmefra. Så jeg var lidt spændt, han skulle møde 2 katte og Livi samt Zoomi som han ikke rigtig har set. 
Fra venstre Carson, Zoomi, Siku og Uha. 
Men der var ingen problemer, Zoomi og Siku skulle lige fortælle hinanden hvem der bestemmer, også var det overstået :-) Super lille fyr. 
Uha, Zoomi og Siku. 
Siku og Uha er halvsøskende. 



Søde Siku elsker åbenbart bolde :-)


De andre var ligeglade. 


Søde lille lækre fyr. 

På tur i skoven med Livi og Zoomi. 

Han er bare så god til at gå med os. 

3 dejlige hunde. 

Nevø og onkel

Og lidt julepynt på et 10 meter højt træ i skoven, jo jo julen vare lige til påske :-)

Det var så smuk, varmt, fuglene sang, rådyrene løb nærmest rundt om os, til stor glæde for Livi :-)
Nu må vi se om Maja får Siku hjem igen, han er bare en skøn lille lækker fyr :-)

Ingen kommentarer: