mandag den 7. marts 2016

Mange tanker. Og nye tider.

Mens jeg venter på løbetid, så kan man jo godt tænke på en masse !!!!!
Først så har jeg fået nyt job, mit gamle firma havde mistet licitationen og vi vidste vi var fyret pr. 1/6-2016, med det hængende over hovedet og ikke vide noget, var det temmelig frustrerende at gå på arbejde og i det hele taget være til, for skulle man nu ud i arbejdsløsheds køen, eller skulle jeg bryde op og flytte tilbage til Jylland.
Men en dag blev jeg kontaktet af min chef, at han og hans chef havde snakket om at de ikke ville miste mig i firmaet, så jeg kom til samtale i Greve, dog hedder firmaet noget andet, men det gamle firma ejer en del af det nye firma. Forvirret ? En smugle, men som jeg siger, det er mig lige meget hvad der står på mit tøj, bare der går løn ind. Nå men jeg skal næsten lave det samme, dog går jeg ikke inde på stationer mere, men ude ved landevejene, 

Det hele gik så hurtigt, og jeg startede på det nye job her den 1/3-2016. Startede med at være på kursus i 2 dage, og brugte fredagen, på at køre rundt og se hvad jeg skulle lave. Det bliver nogen lange dage, men er sikker på at det bliver et dejligt job.


Jeg har ikke slået det op på facebook, da jeg ikke syntes alt skal der op, jeg kan godt leve et liv uden, at alle skal vide hvad jeg går og laver. Måske er det kun mig der syntes det, men sommetider sætter man for meget op på fb, også noget som kan skade andre, måske med vilje eller uden at tænke over det.
Men ihvertfald har jeg fået det at føle, og heldigvis har jeg nogen rigtig gode venner, som altid er der og som altid støtter op om mig, hvor er det skønt.


Som sagt så går jeg og venter på løbetid og glæder mig enormt til at Uha bliver parret med den skønne Upsi. Hvad end andre tænker og mener er jeg ligeglad med, for jeg ved at denne kombination er en drømme kombination, og jeg håber selvfølgelig selv på at der kommer den kønneste lille tæve, som selvfølgelig skal blive hos mig selv :-) Det er nu 18 måneder side at Uha fik de dejlige 4 han hvalpe, Vi har joke lidt med hvad de skal lave på "deres bedste dag i livet " eller noget. Zoomi har brugt dagen på at sove, og da jeg kom fra arbejde, har han været ude og lege med sin mor og tante Livi. Zoomi og de andre kommer ikke sådan ud i konkurrence lige foreløbig, de skal alle være klar i deres små hoveder inden nogen af os sender dem på en agility bane. Ingen af os har travlt med dem.

Ingen kommentarer: