søndag den 25. oktober 2015

Foula´s Promise Me This ( Zoomi )

Jeg er så glad, Nu har Zoomi været igennem en masse ting her de sidste to måneder, og det sluttede med HD og AD fotografering. 
Her er den lille skønne fyr 1 dag gammel. 

Her er han 8 uger. 

Og her næsten 1 år. 

Han er min lille arbejds trold. Han elsker at lave noget, han elsker at arbejde med mig, og  han er total ligeglad med alle andre :-)

Smukke fyr. 
Nå men som sagt har han været meget igennem de sidste par måneder, han er blevet mentalbeskrevet, har er blevet rally begynder mester og nu er han også HD og AD fotograferet.
Og selv om ventetiden er streng, så kom det bedste resultat man kan få nemlig HD A og AD 0. :-)

Så Zoomi efterhånden lange cv er
RBM
Mentaltest
Genetisk fri for CEA
Genetisk fri for MDR1
HD A
AD 0
Udstilling Very good i junior klassen.

Han er en lækker fyr med megen energi, og arbejdsiver, jeg har aldrig fortrudt at jeg har beholdt en han hund, De næste projekter for ham er at lære øvet klasse øvelser i rally, og så småt begynde ordenligt på agility, og måske og lidt LP :-) Jo jo han kommer ikke sovenede igennem livet :-)

Desuden blev hans smukke bror Foula´s Promise To Be (Tobee) også HD og AD fotograferet, og han fik også A hofter og 0 på albuer. Kan man være mere stolt af sit opdræt. Nu vil Sanne rigtig begynde på agility med Tobee :-) Det bliver så dejligt at følge. Tillykke Sanne:-)

Ingen kommentarer: