søndag den 11. maj 2014

Uha til agility konkurrence i Slagelse Hundesport

Den 10 maj havde jeg tilmeldt Uha til det første DKK stævne i Slagelse Hundesport som holder til ved Skælskør, Mona var taget her over fredag for at sove her, hun havde Dixie og Tuci med, hvor er det dejligt at de hunde bare kan sammen :-)

Fredag aften kørte vi ind og satte 2 telte op, et til os selv og et til Kirsten og Stina, som havde Etta, Anton, Spott og Alf med sig. 

Lørdag tidlig morgen kørte vi så ind til selve stævnet. Det er altid et super hyggeligt stævne hos Slagelse Hundesport. Det var et rent klasse 1 løb, vi skulle løbe 2 agility klasser og 2 spring klasser. Hvor var det skønt at være sammen med kun klasse 1 hunde, ingen stress og jag. 

Til stævnerne er der altid nogen der elsker at tage billeder af hundene, og her er det Johanna Allanach der har taget et par aktion billeder af Uha. 

Uha havde en fest og det skal hun også have, jeg venter ikke nogen resultater med hende endnu, da hun ikke bliver trænet optimalt, og da jeg egentlig går og venter på løbetid, så er vi kun med for hyggen skyld (hvilke også er så godt )

Uha har ikke rigtig lært feltforhindringerne endnu, så hun løb også uden om nogen af dem, men ikke værre end at da vi tog dem om så løb hun fint over dem, der er en anelse fart over hende, så jeg skal rubbe benene lidt :-)

Uha blev disket i de to første løb altså et ag og et sp løb, men hun havde det så sjovt, og hun hopper en del :-) Næste ag løb kom vi igennem med en del fejl, og sidste sp løb var ren løbebane, og først ved 3 sidste forhindring rev hun en pind, men har klart hurtigst tid, og ender på en 3 plads, super lille Uha :-)
Det sjove ved den her konkurrence var at Uha 2 søskende også stillede op, det var Alf og Uschi, er I gale de ligner hinanden på deres løbe måder, hvor er det sjovt at se :-)
Det var en super hyggelig og dejlig dag, 
Som sagt er der nogen der tager billeder og da jeg havde Livi med så fik jeg Carina Enevoldsen til at tage et par billeder af min skønne lille groenendael :-)
Og her er et par af dem 


Tusinde tak Carina og Johanna for nogen super billeder. Elsker at få billeder af mine hunde :-)

Ingen kommentarer: