onsdag den 7. maj 2014

Joy

Det skal jo ikke kun være hund, hund og hund. Der bor jo også en lille bitte kat hos os. Joy mener så ikke selv han er en kat,  han er en  hund .-) Og han kan snakke. 
Han siger moar når han skal noget, og det lyder virkelig som han siger moar :-) Han er bare så sød, jeg er begyndt at lede efter en ny kat til ham, da han jo sommetider skal være alene hjemme, og her sidst da han var selv et døgn, var han fuldstændig kælen og kravlede rundt på mig i dage bagefter :-)
Her nyder han livet i sofaen 

Jeg har lavet en indhegning til ham, så han ikke kan komme ud, flere har spurgt hvorfor ? Og der er flere forklaringer på det, jeg har en stor vej ikke så langt fra huset, og der køre bilerne ikke for stille. 
Han er stadigvæk hankat
Og opdrætteren skal have et kuld med ham.
Og jeg gider ikke have han kommer op og slås
Han kommer hjem med store huller.
Han får en masse lopper og flåter

Og han skal ikke være væk så længe af gangen. 
Desuden har han stamtavle.

Han nyder indhegningen, og det gør hundene nu også:-) Der er blevet mere ro, da de alle er omkring terrassen. 

Men i dag var han med mig helt ude i haven, mit store flotte træ, har så mange flotte blomster på at grenene hænger helt ned på jorden, så skulle der jo lige tages billeder .-)


Han er bare en smuk kat 

Og han elsker mine hunde, og de elsker ham:-)

Men som Joy siger ude er godt men hjemme er bedst. Så han skyndte sig ind til hundene :-)


Ingen kommentarer: