søndag den 23. juni 2013

Bad og andet

Så blev det søndag, og jeg havde for længe siden tænk på at Aya og Carson skulle i bad, da begge hunde fælder. 
Så i dag mellem regnbygerne skulle det være. 
Aya først, ikke at hun syntes det var sjovt, og vi måtte også holde en pause mens det regnede. 

En tør Aya, men nu vil hun også gerne ned. 

Fy for pokker siger Carson, hvor kunne du!!!!!!!

Endelig tør og yeaha jeg er glad :-)

Du tager mig ikke op igen ????

Jeg løber også siger Aya. 
Det var kun de to hunde der kom i bad, de andre ser fine ud :-) Livi skulle dog ligge under trimmebordet og kigge mens jeg tørrede de to andre.
Hvis nogen er interesseret i en god groenendael så er der nogen super nogen til salg i både Sverige og Norge. I Sverige er det Livi opdrætter Lann Morian der har hvalpe, og i Norge er det kennel Nanduhria der har groenendael hvalpe, hvor faren er Livi  bror fra et kuld før.

Ingen kommentarer: