søndag den 19. august 2012

Udtaget til DcH DM 2012

Så var vi atter i konkurrence og denne gang to jeg til Nykøbing Rørvig DcH. Her skulle Aya løbe de to åbne klasser og Woogi alle 4 klasser. 
Woogi vandt spring klasse 3 og blev nr 2 i spring åben. Aya blev disket i spring åben, der lå lige en tunnel som hun heller ville have :-)

Men agility åben som var den vi manglede for at komme til DcH DM den gik hun hen og løb fejlfri og blev nr. 4, men hvad det bedste er at hun nu er med til DcH DM 2012 
Er jeg måske glad for min gamle tøs :-)
Vi skulle også hilse på Hanne´s nye hund Ninji som er fra samme sted som Viva og som har de samme linier.
i som det kuld jeg lavede på Aya. Han er en total sød lille hund :-) Her ser han op til Viva :-) .-)
Aya er hermed kvalificeret til DcH DM og DKK DM. Woogi tager med som hepper dog skal hun løbe hold til DKK DM. Viva får lov til at tage til Rally DM så alt i alt et super år for mine 3 hunde :-)

Ingen kommentarer: