mandag den 12. marts 2012

Woogi og Chip hvalpe 3 mdr gamle

I dag er Woogi og Chip kuld blevet 3 mdr, hold da helt op som tiden flyver afsted. Jeg høre tit fra alle hvalpe og deres ejere, det er bare skønt, tak skal I have alle sammen. Alle er flinke til at sende mig deres højder og deres vægte. Flere af dem har deres egen blog, hvor I alle kan følge dem, men lille Wilson som bor i Finland har ingen blog så her er 2 vidunderlige billeder af den smukke smukke dreng. Han trives rigtig godt i Finland.




Nå ja så har jeg lige hugget et billede af Ann. Hun har Ozzy. Ozzy er fra Woogi og Carson første kuld, han er total lækker, Ozzy er begyndt til agility konkurrencer og i weekenden skal jeg se ham :-) IHHHH jeg glæder mig.
Men ellers går her stille og rolig, hundene trives, der bliver trænet lidt, og inden så længe går konkurrence sæsonen igang, det bliver lidt spændende :-) Vi tager det som det kommer, har ikke de helt store mål andet end at vi skal ud og hygge os med venner fra hele Danmark :-)

1 kommentar:

Gitte Hoffmeister sagde ...

Tillykke med dem.
Hvor kom tæven hen?
hilsen Gitte