mandag den 19. marts 2012

Vilhelmsborg cup

Så kom weekenden hvor vi skulle til Vilhelmsborg. Jette, Leika og Maggi kom og hentede Woogi, Aya og jeg kl 1600 fredag eftermiddag, derefter kørte vi til Odder hvor vi skulle bo i et BB. Jette havde fået afvide at hvis ejeren ikke var hjemme skulle vi gå ind hvor der stod høloftet, hmmmm vi var temmelig bekymret om vi skulle bære vores hunde op af en stige :-) Men nej det skulle vi ikke. Det var et rigtig lækkert sted vi boede. Vores eget lille hus :-)

Aya har indtaget min seng :-)

jeg kunne så sove på gulvet :-)

Fin stue/køkken. Vi lage vores tæpper på gulvet, så der ikke kom så mange hundehår på det, da vi søndag morgen skulle gøre rent.



Panoramaudsigt fra stuen.

Og Woogi mente også det var en lækker udsigt. Første aften havde maggi ikke set at det var et vindue, og nærmest sad som en flue på vinduet, men så lærte hun det :-)

Lørdag morgen, Leika er klar til at tage til agility konkurrence.

Selve konkurrence var en rigtig god oplevelse for os alle sammen. I korte træk, så blev Leika nr. 3 i agility klasse 1. Woogi vandt spring klasse 2 og rykkede op i spring klasse 3. Både Aya og Woogi fik et par DM udtagelser med hjem, Aya blev endda nr 2 i spring åben hvor der var omkring 120 hunde med i .-) Begge mine hunde kom i finalen, jeg valgte dog ikke at løbe den men køre hjem. Så det var to glade og stolte ejere der kunne køre hjem om søndagen.
Der var 2 agility baner

Junior og Nicolai hygger sig.


Skønne Ozzy:-)

Junior og Siku leger

Dream hilser også lige på sine halvsøskende.

Det er også dejligt at komme til stæve i jylland, for flere af mine hvalpekøber kommer forbi også selv om de ikke selv skal løbe agility, jeg mødte Siku, Junior, Dixie, Chinook, Dream og Upsi. Dejligt at se jer alle igen :-)

Ingen kommentarer: