torsdag den 2. februar 2012

Maxi Zoo

Mormor Ronja og Junior har lige en hyggetime :-) Så har mor Woogi fri :-)

I går gik turen til Maxi Zoo, Ina tog med mig, da jeg ikke kan styre 5 hvalpe på en gang. Både Ina og jeg havde meget tøj på, hmmm og for meget, pyy det giver varmen når man skal styre 5 hvalpe, en Woogi som kun tænker på mad. En masse mennesker, børn og indkøbsvogne

Ina har styr på nogen af hvalpene, og vi skulle da lige afprøve noget af deres legetøj.

Pludselig var hvalpene over det hele, og henne ved mig, var de igang med at åbne en fodersæk :-) Hmm ikke noget jeg ville købe, men de havde det sjovt.

Skal vi snart videre siger Moon.

Moon i baggrunden er ikke tilfreds med tempoet.

Mor og datter, tja æblet falder ikke langt fra stammen, begge tænker på mad :-)

Hvalpe over det hele, der var rigtig mange der ville snakke med dem :-)


Oreo kan da også lige se om det kan spises.



Skøn tur og tusinde tak til Ina som gad være med :-)

Leg ude i haven, de små er ihvertfald vant til de store hunde og deres lange ben.


Ingen kommentarer: