fredag den 3. februar 2012

Dyrlæge besøg

Endnu et par dage med gang i. I går kom Vicky på besøg, dog mest for at hilse på Viva :-) Viva og Vicky har noget sammen, som ingen andre har med hende, så Viva er helt sikker på at det ihvertfald ikke er hvalpene Vicky vil se. Men efter en god kop te og kage, gik vi igang med at fotografere hvalpene, pyyy og pyyy og hold da helt op. Godt jeg ikke har 10 hvalpe. Men jeg tror vi fik en masse gode billeder, som jeg så bare venter på :-)
Junior gik kold til sidst og hvem ellers en grisen kan være hans bedste ven. Se lige han har grisehalen i munden :-) Kan man være mere sød :-)

Ak ak ak.

I dag var vi så til dyrlæge, alle hvalpe skulle vaccineres og de skulle øjenlyses, jeg ved godt at både Chip og Woogi er genetisk fri for CEA men jeg vælger alligevel at øjenlyse hvalpene, godt Johanna var med, hun styre hvalpene på bordet, jeg har styr på hvem der skal op og deres navne og chip nr. Dyrlægen laver så resten :-) Det gik super godt, ikke der var selvfølgelig Junior der lige skulle spille smart, men han havde trukket Johanna som modkandidat dumt siger jeg bare :-)

De var alle sunde og raske, også med øjene skønt. Så efter 2 timer kunne vi vende næsen hjemaf, med 5 trætte hunde.

Og her ligger 5 meget trætte hundehvalpe og sover.



Nu mangler vi kun fordelingen af de små, men det kommer i løbet af weekenden, og jeg tror der er nogen hvalpekøbere der sidder på nåle hele weekenden, men tro mig, I får alle sammen nogen gode hvalpe.

Ingen kommentarer: