onsdag den 21. december 2011

Video

Godt der kun er 5, jeg ved ikke hvor der skulle kunne have været flere henne :-)
Junior er rigtig aktiv.

Aktive det er de små, her er Spot kravlet op til mig, og lidt efter kommer Moon der kravler op til mig lidt senere:-)


Ud over hvalpene, så har Viva været temmelig syg. I går efter jeg havde fået parret Dixie og Carson, og skulle til at spise, lå Viva bare over i den anden sofa og flyttede ikke på sig. Hmmmm, jeg tog hendes temperatur og ups den var på 40.1 var jeg lidt i panik, JA. fik fat i Susanne Prier, skal jeg være i panik JA, ok ringe til dyrlæge Niels han var i København, fik pænt spurgt skal jeg være i panik JA. Ok at ringe til vagtdyrlægen, og med næsten blå blink afsted til Sorø.
Dyrlægen var vældig sød og han syntes Viva havde et fantastisk temperament :-) Men syg det var hun, ude ved dyrlægen var temperaturen stadigvæk 40.1 og han undersøgte hende alle steder uden på, inden i. Og ja han fandt ikke noget. Hun ømmede sig lidt når han tog på hendes ben, men ellers ikke noget. Tilsidst fik hun en sprøjte og vi fik piller med hjem. Hvis det ikke blev bedre næste dag, skulle jeg kontakte dem igen.
Jeg sov i stuen sammen med Viva så hvis hun skulle ud, så skulle jeg ikke over Woogi og de andre hunde.
Næste morgen var temperatur stadigvæk høj og jeg snakkede med Niels, vi ville se tiden an. Og heldigvis i løbet af dagen er temperaturen ved at falde, hun får skånkost, og Zoolac. Og skal selvfølgelig holdes fra Woogi og hvalpene. Skønt at tage til dyrlæge kl 2030 om aften, dyrt ja en smugle, men hvad gør man ikke for sine små hunde :-)
Nu prøver jeg at slappe af, har ikke kunne nyde hvalpene i dag, jeg vasker mig hver gang jeg går ind til dem, så jeg er næsten helt hudløs :-(

1 kommentar:

Hanne sagde ...

Hvor er det herligt at se..;o)) det er ikke mange dage siden, at mine var som dine. Knus