søndag den 16. oktober 2011

Passer Chinook,Zippo og Dazzler

I dag passer jeg Chinook, Zippo og Dazzler. Viva tror hun er kommet i himlen, da hun igen har 3 hunde der vil lege med hende. Jeg er også sikker på at mine naboer, har hørt at der er et par sheltier mere her, end der plejer at være. For hold da op hvor de kan gø......
Efter de havde leget fik alle en tyggepind af mig, hmm Ronja den gamle tyv, fik 3 stk :-) :-) Hvem hun så end har hugget dem fra, tja det ved hun vist kun selv, jeg kiggede ikke efter, da de bare kan lære at holde på deres ting :-)
Måske hun skulle gemme dem i sofaen :-)

Her er det Chinook som er på vej efter Viva.Dazzler og Carson, tja der var pludselig flere hanner der skulle pisse om kap :-)Videoen fortæller bare om hvordan dagen er gået indtil nu...

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Så tror da p..... at han er træt - det lille fnugsi-dyr ;-)