fredag den 21. oktober 2011

Leika er på besøg

Så kom dagen hvor Leika skulle her ud til os og passes. Jette kom kl 1700, og vi kørte en tur ned i hundeskoven i Glumsø. Vi havde snakket om, om der var vand dernede for så ville vores hunde bade, men nej ingen vand, skønt. Efter et par ture rundt i skoven, med Viva, Leika og Carson, så fandt min lille vandhund Viva vand eller nærmere sagt klam mudder/brak vand, hmmmm, jeg tror den hund kan finde vand i en ørken... Men vi kom hjem og Jette kørte, jeg var lidt spændt på hvad Ronja ville sige til hende, men der er ingen ting mellem dem. Aya skulle lige sige her er det mig der bestemmer, og Leika var helt med på den.
Her er det Carson og Leika.
Nå ja Viva ved godt at kødben og legetøj ikke høre til i sofaen :-)En Carson som ligger og kigger på Leika
Og her 3 hunde der leger meget stille under bordet.. Jeg tror Jette får en meget træt Leika hjem på et tidspunkt :-)

3 kommentarer:

Ann Borreskov sagde ...

Hvad har du gjort af mor Woogi, gemmer hun sig på alle billederne.?? Hvor er det sjovt når man kigger på billederne af Carson, hvormeget Ozzy ligner ham på øjnene :-)

Pia sagde ...

Ja ikke,de er bare så lækre både Ozzy og Carson. Carson er total forelsket i Leika :-) Mor Woogi lå i sofaen, så havde hun fri for Carson, som har gjort kur til hende fordi hun var været i løbetid, og det er hun temmelig træt af .-)

Ann Borreskov sagde ...

Det er jo ellers en god sammensætning med de 2. Det har vi et eksempel på herhjemme. Håber de skal have hvalpe igen om nogle år og vi så kan få en lillebror eller lillesøster til ozzy :-)