torsdag den 2. juni 2011

Bytur i Ringsted

Vi var sat i stævne af Johanna i Ringsted i dag, så Marianne, Andreas, Vicky og jeg tog til Ringsted for at mødes med Johanna og Carson. Jeg havde 4 hvalpe med og Woogi. Da vi kom til Ringsted så var der byfest ups ikke planlagt, men så kunne de små ligeså godt lære det.
vicky havde Zimba med og går med sin egen lille pige, Johanna havde Carson og Dream. Andreas havde Upsi og Marianne havde Chinook. Her har hun dog lige lånt Woogi.
Johanna, Carson og Dream.

Dream var helt facineret af den store scene, så den måtte Johanna lige hen og kigge på :-) Upsi havde ikke tid til den slags, han skulle bare videre.

Ja også til det helt store sjov, vi skulle have far,mor og børn billede he he he. da jeg lagde billederne ind på computeren havde jeg taget 100 billeder, hmm de fleste med enten en hånd, et ben, en r... osv foran hvalpene, men til sidst fik vi nogen gode billeder af dem alle sammen. Fra venster Dream, Upsi, lille pige, Chinook, Woogi og Carson.

Dejlige hunde.

Tivoli i baggrund, og ingen af hvalpene reagerede på noget af al den larm, seje seje små hvalpe.


Puha henne ved bilerne, faldt der ro på de små. Så havde de også oplevet en hel masse.

En stor tak til Johanna, Vicky, Andreas og Marianne, som ville hjælpe med disse lækre små hvalpe, så de kunne få en god oplevelse, og det fik de :-) De fik hilst på rigtig mange mennesker og børn, de hørte larm/musik der var biler, børnevogne osv. ja jeg kunne blive ved, og jeg kan blive ved med at sige at de tog det i stiv arm, og at de er bare total lækre, uhmmm bare jeg skulle have en af dem :-)

Ingen kommentarer: