lørdag den 19. marts 2011

Hvalpe værelset

Så er hvalpe kassen indtaget, Woogi syntes den er lækker :-) Værelset er gjort klar, mangler kun papir til at skrive på og vægten :-)
Aya, Viva og Chip var med mig på gåtur i formiddags, og puha da vi kom hjem var de trætte, de måtte lige tage i lur i solen :-)
HMMM Aya sidder og fundere over hvad hun dog skal lave :-)
Så er der tykke Woogi :-) Hun prøver at gå en tur, og faktisk var Woogi og Viva ude og gå spor her til morgen, Viva vidste ikke helt hvad jeg ville have hende til, men Woogi, der var jo mad :-)

Jeg fandt vore rynkeby orangutan og Viva syntes den var herlig. Så den skulle lige leges med.

Jeg prøvede at video filme Woogi, så I kan se hvor tyk hun er, men det er absolut ikke nemt, man kan ane det lidt her på videoen.

1 kommentar:

Hanne sagde ...

Ja..bare det var mig, som skulle anrette hvalpeværelse...jeg bliver helt misundelig.. Håber det bedste for Woogi til den kommende fødsel..;o))