fredag den 20. marts 2009

En forårs dag

En dag i solskin og forår hvad mere kan vi forlange ??? Jeg sad lidt udenfor med mit kamera og fik taget et par gode billeder af mine hunde, så her er de:
Woogi er altid klar til at stå flot foran et kamera :-)
Ronja skulle helst have løbet ind, da hun er total i fæld efter at have haft hvalpe :-(
Aya kan også stå når hun vil :-)
Og gamle Sami som endelig kom ud, hun lå ellers og hyggede inde i sofaen :-)
Så er der katten Nalle, hun nød også det finde solskin :-)

Woogi fandt en bille, som man kunne lege lidt med :-)

4 kommentarer:

Cool Design Shelties sagde ...

Woogi er altså en rigtig pæn sheltie. Ronja ser ikke ud som om hun nyder at blive fotograferet i bikini ;o)) De andre 4-benede ser også ud til at nyde vejret :o)

//Bente

Sanne sagde ...

Sagt på en meget pæn måde: Ronja er meget grim og se på - jeg vidste ikke der fandtes korthårede Sheltier;0)

Det er ellers nogle gode billeder. Jeg kan se, at Aya er ved og være gråmulet og så er der jo gode gamle Sami - still going strong.

Hilsen Sanne

Pia sagde ...

Ronja er grim og nyder det overhovedet ikke, hun vil heller ligge inde under dynen ;-) Tja Aya er jo 5 år og havde jo 8 uger med en masse ballademager det må være derfor hun er grå :-)

Unknown sagde ...

What a stunning bi black sheltie :-)