søndag den 13. juli 2008

Tera ny hund hos Tove og Dres

Tera en breton fra Kroatien
Jeg sidder med Kiwi og Tera
Så skal man sidde for at få en guf.

Tera har fundet vennen for livet nemlig Aya



Tera kigger efter Kiwi








Endelig kom Tove og Dres hjem fra ferie i Kroatien. De har været både på ferie og til deres søn Tommy bryllup. Der skal lige lyde et stort tillykke til Tommy og Ivanova....
Nå men udover al det er Tove og Dres også faldet for en lille sort/hvid breton, og ja den skulle jo med til DK. Jeg har løbende fået sms og billeder af den så jeg var spændt. Lørdag eftermiddag mødtes vi ude på dyrskue pladsen i Aabenraa på neutral grund, da Kiwi jo skulle se den nye familie medlem. Kiwi fik hilst på Tove så jeg tror at alle i Aabenraa nu er klar over at Tove er kommet hjem..... Så skulle lille Tera hilse på Kiwi, Sami, Ronja og Aya. Den lille hund var slet ikke bange for disse store hunde. Men den fandt nu ud af at Sami, Ronja og Kiwi egentlig ikke gad den, men Aya hun var nu lækker og Aya syntes også at lille Tera er en dejlig hund. Hvor er det skønt at se, især da jeg måske kan/skal have lov til at passe Tera når Tove og Dres skal noget...
Tillykke Tove og Dres med jeres nye lille lækre hund, kan godt forstå at I faldt for hende, det har jeg også gjort.
Efter et par hyggelige timer med masse af snak om Kroatien, så kørte jeg ud til Gitte som har haft lånt Woogi i en hel uge.. Woogi har været på Vandel kursus, det er et kursus i DcH regi, Woogi og Gitte har været på klikker hold de har lavet en masse ting, Woogi kan bukke nu he he he, skønt at få en hund hjem der kan nogle nye triks... Woogi har været god siger Gitte og Woogi var lærenem og havde egentlig ikke tid til pauser. Woogi og Gitte boede på værelse med Pernille og tervueren Paya. Woogi har kendt Paya siden hun kom hen til Pernille og de to er de bedste lege kammerater der findes. Så alt i alt har disse fire eller nærmere sagt 5 for Gitte har også blandingshunden Miska haft en super god uge.
Jeg er nu også glad for at få Woogi hjem igen, og hun har rigtig leget med Aya og Ronja, tja og katten Nalle skulle også have en tur.

Så nu er hele familien samlet alle er glade og tilfredse. Skønt.

Ingen kommentarer: