torsdag den 13. marts 2008

Temperatur.

Nu har jeg taget temperatur igen og igen. Og igår var den lige under 37. Men her til morgen var der ikke noget at se eller mærke.
Og dog, mens jeg sad herinde ved computeren, kravlede Aya ind under sengen, og ja I læste rigtig ind under sengen. Jeg troede det var en af de små, så jeg kaldte på dem, men de stod oppe på sengen. Så måtte jeg hen og hente hende ud. Hun går også og savler, og vil slet ikke væk fra mig. hendes vejrtrækning bliver også tungere. Men ellers er der ingen tegn på at der sker noget.....
Jeg skriver så snart jeg begynder at mærke noget.


Ein bischen auf deutsch. Ich habe 2 Käufer eine aus Deutschland und eine aus Frankrig. Deshalb werde ich ein bischen auf deutsch schreiben.
Aya Temperatur ist ein mahl unter 37 gegangen, und sie ist merkwürdig, Aya ist unter meinen Bed gegangen, dass hat Aya noch nie gemacht. Aya hängt viel an mich und sie will nicht allein sein. Aya macht sabbeln und sie keuchen, aber ich werde am jedenfall schreiben wenn sie anfängt zu Geburt.

1 kommentar:

Christina, Ollegaarden sagde ...

Hej Pia

Ih hvor er det spændende med de kommende små sorte bamser. Vi glæder os til at høre mere