søndag den 19. februar 2012

Vaske dag

Hvad bruger man en søndag på, når man ikke har hvalpe mere.... Først så går man en laaaaang tur med alle hunde, derefter tager man Woogi og Carson i bad :-) Jeg er ikke helt sikker på at de syntes om min idé.
Her en næsten færdig smuk Woogi :-) Nej hvor er det dyremishandling mener Woogi, se hendes blik og hendes forben, havde hun kunne daske mig en så havde hun gjort det :-(

En næsten færdig Carson. Han har fået en rigtig flot pels nu :-)

Og nej, det billede mener han ikke skulle offentliggøres :-(

Begge hunde fælder, så jeg fik dem vasket og føntørret. Jeg er sikker på at groenendaelene og Ronja er glade for at det ikke er deres tur :-)


Jeg har også brugt weekenden på at få alt hvalpe legetøjet vasket og lagt væk, desuden har jeg fået min stue igen .-) Dejlig weekend.







Ingen kommentarer: