søndag den 26. februar 2012

Agility i Fakse

Så blev det lørdag Aya, Leika, Jette og jeg skulle til Fakse DcH og løbe agility inde i en hal med gulvtæppe på :-) Vi var spændte på hvad det var for noget, men blev glædelig overrasket da det var gulvtæppet inde fra Vallensbæk, super gulvtæppe.
Jeg skulle løbe med både Aya og Leika. Leika og jeg har løbet to små baner til træning og ikke mere, så det var spændende at se hvad hun sagde til det. Men hun løb super godt, hun fik godt nok 3 disk men det var helt ok disk. Vi kom igennem agility åben med 2 fejl og blev nr 11. Der var små kommunikations problemer mellem os :-) :-) Aya derimod havde en fest og sikken en fest. Hun var jo lige blevet rettet af kiropraktiker og jeg skal love for at hun var klar igen. Hold da helt op hun løb stærkt og havde slet ikke tænkt sig at lytte helt efter mig, hun var bare så sjov at løbe med, for det er længe siden hun har haft disse initiativer hvor hun sagde ok du kan ikke følge med men jeg skal nok have denne tunnel..... Nå ikke pyt vi tager den igen. Nej, det var helt igennem en super dag, jeg sagde også til Jette da vi kørte hjem, at jeg syntes jeg har fået glæden tilbage med at løbe agility, den var på et tidspunkt lidt langt væk, men man kan kun blive glad af at løbe med en så glad Aya :-)
I dag har alle hunde fået et stort kødben, og der er ikke noget de nyder bedre end at spise et kødben ude i haven.
Her er det Woogi og Ronja. Viva

Aya

Carson.

Så har jeg fået et par billeder af Wilson fra Finland, han har det rigtig godt der oppe, han er en glad hund og han er accepteret af de andre hunde. Her et lille slap af billede af ham


Ingen kommentarer: