søndag den 12. februar 2012

Kold weekend

Så kom vi til en meget kold weekend. I går var Jette med Leika og Trunt samt jeg med Aya taget til Hedensted vil skulle løbe DcH agility konkurrence, jeg havde desuden Junior og Wilson med. Junior skulle afleveres til Jette og John hvor han skal bo fremover :-) Det var minus 14 grader da vi kørte hjemme fra, ikke hvalpe venlig temperatur. Men heldigvis havde jeg fået lov til at have hvalpene inde i et rum hvor der var varme på :-) Tak Sanne Ammitzbøl :-)
Jeg havde også sørget for at Maja med Siku lige kunne komme forbi og hilse på sine brødre. Her er det Siku og Wilson der atter er forenet :-) Alle 3 brødre tager lige en lille lur :-)

Men som sagt så var det meget koldt, hallen blev opvarmet med et par varmekanoner, men alligevel. Her sover Wilson hos Christina, dejligt med en varm dyne :)

Iøvrigt så hilste de på en masse fremmede hunde og mennesker, ingen af dem var bange for noget. Det var også skønt at hilse på Siku igen, han blev nu også glad for at se mig :-) Men ikke nok med det, men så kom Iben med sin dejlige groenendael han Milan for at besøge os. Han er den mest lækre han jeg kender :) Han var lidt ked af at sin kæreste Viva ikke var med, men så tror jeg vi havde fået hvalpe om 2 mdr, og det skal jeg ikke :-)

Selve konkurrencen gik nogenlunde, min hjerne var ikke helt med en meget frisk og selvtænkende Aya, så de første 2 løb blev vi disket i. Det sidste var spring åben, hvor Aya fik sin første DM udtagelse og blev nr. 12 ud af over 80 deltager :-) Derefter kørte vi også hjem igen, og resten af aften gik med et par meget friske hunde herhjemme.


Fredag afleverede jeg Spot, han flyttede ud til Martin. Så efterhånden så er her tomt. Wilson bliver hentet på onsdag.

Woogi står og kigger efter sine hvalpe

Lille Spot som får et rigtig godt hjem med flere hunde :-)

Woogi og Wilson.

Igen Woogi og Wilson.


Wilson, Spot og Junior leger for sidste gang sammen ude i haven .

Mormor Ronja leger også lige med de små,


En stor legebunke, groenendael og sheltier mellem hinanden.



Skønt at alle hunde elsker at lege sammen, og at de små hvalpe ikke er bange for store hunde.

Inden så længe så bliver her stille, og dog her er jo stadigvæk Viva :-)

Lige lidt leg ude i haven



Ingen kommentarer: