fredag den 14. januar 2011

Viva

Så kom Viva til Danmark. Viva er fra kennel Des Pistes Noires i Frankrig. Daniel var så flink at han tilbød mig en udstationering, og det kunne jeg ikke sige nej til. Viva´s stamtavle vil blive offentlig gjort når jeg engang får den, hun har ikke fået sit stambogs navne endnu.



Jeg tog flyveren til Basel fredag eftermiddag, her mødte jeg Daniel og Viva. Desuden kom Marina som har Aya hvalp Citizen, nåååå hvor var det dejligt at se hende.
Derefter blev jeg sat på nat toget som kørte direkte til Odense. Her havde Viva og jeg vores egen lille kupé. Viva og tog kontrolløren var rigtig gode venner. Viva i toget.
Viva tog turen ganske pænt hun sov stort set hele tiden. Kun lige kl 2200 om natten var vi ude og tisse på en station. Ankommet til Odense stod Bodil på perronen, med en kop kaffe og et rundstykke. Tusinde tak Bodil. Billede her er Bodil og Viva på Odense station.
Ankommet til Slagelse kom Kirsten og Gert og hentede mig og Viva, vi blev kørt hjem og Viva fik Aya og Woogi af se. Senere på lørdagen kom Ronja og Chip hjem, Viva syntes godt nok at sheltier gøer meget.
Viva og Aya er rigtig gode venner.
Ser hun ikke fræk ud.
Viva, Aya og Woogi.

Viva og Chip leger rigtig meget sammen.



1 kommentar:

Hanne sagde ...

Super sød lille pige...;o)) tillykke med hende. Så fik du en ny lille hund i 2011.