onsdag den 26. januar 2011

Viva, Woogi, Aya og mus.

Jeg syntes dagene flyver afsted, den står på arbejde, hjem lufte 7 hunde, gøre rent, aktivere 7 hunde så de ikke løber på væggene. Når men mit lyd problem inde i væggen, har jeg knap hørt så meget til, enten er jeg meget træt eller også har det/den valgt at flytte. Jeg havde jo besøg af rotte manden, og han satte 2 fælder op under denne kasse, her hvor Aya står. Og i dag stod både Aya og Woogi henne ved den, og Aya ville ikke væk igen. HMMMMM så måtte jeg jo hen og kigge.
Og ja denne lille fyr, som vist ikke er nogen rotte men en stor mus, den måtte lade livet. Ha så kunne den lære det, og ikke være inde i mit hus :-) Gode vagthunde.
Soda nyder at være her, hun elsker at lege med Aya ude i haven, og tro mig hun er ikke nem at fotografere.
Chip står og ser pæn ud :-)
Viva og Woogi elsker at lege sammen, og I dag mente Viva at hun også skulle være lidt hvid, som alle sheltierne. Aya derimod elsker sne, og især at spise det, så da jeg havde flyttet musen, begyndte hun at gøre tønden ren :-)

Ingen kommentarer: