søndag den 16. januar 2011

Chip og Viva

Der er gang i huset. Først så har jeg et eller andet i min væg, som siger sjove lyde. I torsdags kom en rotte fænger forbi, men nej nej, det var ikke rotter eller mus, jeg var så snedig at jeg havde optaget lyden på tlf. Nå men han har da sat fælder op lige udenfor hvor lyden er, og i fredags var den ene fælde væltet men ikke nogen dyr i den. hmmmmm.
Henrik kom forbi i dag, han have et varmekamera med. Og selv om det løb tør for strøm så så vi noget i vægen som var 22 grader varmt, hmmmm uhyggeligt, men det var ikke der hvor jeg høre lyden øv øv øv. Nå men så igen her til aften kom disse lyde, nu har jeg optaget dem på video og vil sende det til udlejeren, og sige hvad er det ????? Og at den lyd skal vææææææk.
Men det er ikke det eneste der sker her i huset, nej mine sko går også ture, nå ja det er vel Viva der trasker afsted med dem, men idag blev en anden synder fanget, nemlig Chip han gik rundt med mine klip klapper, og jeg tog dette billede, ha Chip du skal ikke skyde skylden på Viva hele tiden, selv om hun nu også flytter rundt på mine sko.
Viva har ellers legetøj nok, hun elsker at samle sammen, og det hele skal ligge på Woogi pude..... Her har hun gang i en sele. Puha så kom ikke og sig det er kedeligt at bo på landet :-)

Ingen kommentarer: