lørdag den 22. januar 2011

Soda og Aya

Alle der går og siger at Aya ikke kan lide border collier, burde skamme sig, for se her. Soda og Aya ligge side om side, godt nok med min arbejdssko imellem sig, som en vis Viva havde hente. Men Aya og Soda er blevet de bedste venner, de to store hunde de nyder, når de kan komme ud i haven og løbe sammen. De ligger om aftenen ganske tæt ved hinanden. Det er simpelthen en fryd at se. Så kære venner se godt på billedet her. Og tro mig jeg har ikke placeret dem der.
Derud over går det rigtig godt, alle hunde fungere sammen, åh jo der er godt nok et par hunde for meget, og det går lidt ud over træningen af Viva og Chip, men derimod har de begge lov til at være hunde :-)
Om aftenen når vi går i seng så ligger Soda, Chip, Carson, Woogi og Viva oppe ved mig i sengen, godt jeg har en stor seng, men i løbet af natten forsvinder de en for en. Her i dag er tiden gået med at hente brænde, og lege hund. Vi havde også lige besøg af Marianne, Bent og Andreas. I morgen står dagen på en gåtur ude hos Kirsten. Tror nok Marianne vil have 4 hunde med, jeg skal have mine 7 med og Kirsten har 5 eller sådan noget, hun passer ihvertfald Trouble. Jeg glæder mig helt vildt til turen, også fordi jeg ved at jeg får 7 meget trætte hunde med hjem :-)

Ingen kommentarer: