torsdag den 25. juni 2009

B kuld bliver 2 år i dag :-)

I dag den 26 juni er det 2 år siden at Ronja fødte sit 2 kuld :-) Det føles som om det var i går :-) Alle var spændt på hvormange der kom og hvad køn de havde og ikke mindst hvad farve :-)
Det blev til 5 super lækre hvalpe, deres kalde navne er for tæverne Breezy, Crazy og Woogi og for hannerne Zippo og Trouble.
Her ligger de lige inden de første bliver hentet. Jeg kom af med dem til nogle meget søde mennesker, som jeg også lige vil takke for al det de gør for hundene. Så et stort tak til Christine, Ann-Jeanita, Johanna og Marianne. Jeg ved at I alle vil gøre endnu mere ved hundene fremover. Og tro mig jeg er så stolt af jer alle sammen :-)
I har jo alle sammen været i enten agility konkurrencer eller til rally prøver, og resultaterne kommer ind stille og rolig. Jeg er altid stolt når jeg kan sætte jeres resultat på hjemmesiden www.kennelfoula.dk Jeg ved også at I ikke kommer sovende til det :-) Og jeg er altid glad når jeg engang i mellem møder jer ude til de store stævner.
Jeg må nok sige at far Monty og mor Ronja har gjort det godt :-) Ronja nyder jo at have Woogi løbende rund herhjemme. Men kan da også lide når hun får besøg af hendes andre børn.
Så til alle held og lykke fremover, glæder mig til at følge jer endnu mere :-) Giv lige Breezy, Crazy, Zippo og Trouble et kæmpe knus fra Ronja, Woogi og mig ;-)

4 kommentarer:

Cool Design Shelties sagde ...

Tillykke til hele bundtet :o)

//Bente

Sanne sagde ...

Tillykke med dem alle - B-kuldet.

Ja de er jo gået hen og blevet små stjerner allesammen på hver sin måde.

Bluedog sagde ...

Tillykke med de 2 år til det herlige B kuld:o)

Knus fra Vicky og drengene

Anonym sagde ...

The babies are so big now!