lørdag den 6. juni 2009

Coco udstillings debut

Coco udstilles :-)


I dag kørte jeg sammen med Woogi, Stelle, Susanne og Rico til udstilling i specialklubben for belgiske hyrdehunde. Vi skulle til Odense. Jeg skulle udstille Coco for første gang :-)
Der var nerver på men som jeg sagde til Sanne bar Coco får sin avlsgodkendelse så er vi glade :-)

Groenendael skulle starte så Coco skulle på som nr. 17 puha, jeg begyndte at blive nervøs, men det var helt uden grund, Coco var bare god, Dommeren kom fra Holland og han skulle undersøge alt på hunden men det tog Coco i stiv arm :-) Sanne havde fået afvide at hun indimellem skulle kalde på Coco så hun stod noget bedre, Sanne var bare så god til det :-)

Men hov vi fik ikke bare en god men en excellent 1 altså vi vandt klassen :-) Og vi fik faktisk den højst præmiering man kan få hold da op :-) Så til sidst skulle vi i ringen igen og vi var den yngste tæve, vi var oppe mod åbenklasse tæver og champen tæver, så jeg vidste godt at vi ikke havde de helt store chancer der, men Coco blev placeret som nr. 4 FLOT

Var Sanne og jeg måske stolte af vores groenendael :-) Hun var bare så dygtig den lille Coco, Så nu må vi se om vi igen gider tage på udstilling.

Iøvrigt sad vi ved siden af Messi en lækker tervueren han på 8 mdr som er Coco bedste lege ven, han var også med på udstilling og vandt hvalpeklassen FLOT Messi og Inger. Messi er iøvrigt nede fra Dark Brightness hvor også Aya er fra, så han er vel lidt i familie med os :-)

3 kommentarer:

Cool Design Shelties sagde ...

Hjertelig tillykke med det fine resultat :o)

//Bente

Messi sagde ...

Det er bare super flot, stort tillykke, og tak for en hyggelig dag.

Johanna sagde ...

Tillykke :o)