lørdag den 14. oktober 2017

Ululallaluna Lamu 1 år

I dag bliver denne lille fis 1 år gammel, Tillykke til Lamu. 

Billederne er fra Italien da jeg hentede hende


Smukke lille pige

Izmoo og Lamu er blevet de bedste venner 

Maiken og Lamu samt Tweety og Zoomi er også blevet bedste venner

Lamu 1 år gammel

Mange har tanker om hvad denne hund skal. 
Tja mening med at købe hende var jo at få noget nyt blod til DK, At få nogen nye linier til mit avl. 
Hvad der så sker med hende fremover, det er kun noget tiden vil vise. 
Lamu skal først igennem hele sundheds møllen, og derefter tager vi en beslutning om hvad der sker med hende. 
Men først og fremmest er hun min avls tæve, Ja Maiken har hende gående med henblik på agility og måske rally. Men Maiken ved også godt at når jeg vil have hvalpe i Lamu, så trækker vi hende ud af al træning og evt konkurrence i over et halvt år. Så derfor kan vi ikke sige hvad der sker med hende. 
Lad Lamu være Lamu og lad vær med at bestemme over hvad der skal ske med hende, Det er der nemlig kun mig der kan bestemme over hvad der sker med hende. 

Ingen kommentarer: