mandag den 6. maj 2013

Møde med Spot.

I weekenden var Woogi og jeg i konkurrence i Albertslund til et DKK stævne, selve stævnet var ikke vær at råbe hurra for, jeg vil da overveje om jeg igen gider bruge min weekend på en så dårlig planlægning som det stævne her har været. 
Men det positive er at jeg altid møder Spot og Martin. Martin tager gerne ind og viser den lækre hunde frem. Og selvfølgelig skal jeg da have billede af mor og søn. 
Men Spot er jo en ung hund med et stort U og han havde det lidt svært ved at sidde stille. 
Billede her har Martin lige taget selen af ham, yeaha siger Spot nu er jeg fri, skal vi lege....

Men med et par godbidder så kan man da godt sidde.


Ok siger Spot nu gider jeg ikke mere, farvel og tak :-)

Uha var på udstilling i Roskilde om søndagen, her fik hun excellen med CK og blev nr. 2 junior tæve. Tak til Kirsten for at gå med den smukke hund, og tusinde tak for at have gjort hende så pæn :-)

En glad Carson da jeg kom hjem om lørdagen fra konkurrencen. 

I dag mandag, fik de alle et kødben, her er det gamle Ronja der har fået et godt ben.

Livi holder øje med at jeg ikke lige kommer og tager det. 

Carson

Og Aya

Woogi valgte at gå lidt længere væk fra de andre. 



Ingen kommentarer: