søndag den 10. marts 2013

Skøn weekend

Lige som man troede foråret kom, så blev det atter vinter, koldt minus grader og lidt sne. ØV
Nå men lørdagen gik som den plejer at gøre, nemlig med at starte til hvalpetræning med Livi i schæfer klubben i Slagelse. Skøn træning, hvor vi arbejder med kontakt til hunde, og Livi var en stjerne. Syntes det er vigtigt at min hund stoler 100 procent på mig, og at jeg stoler 100 procent på den, derfor syntes jeg det er vigtigt med ganske alm lydighed og sjove øvelser med hunden. Agility og andet skal den nok lære når den bliver ældre, det har de andre af mine hunde ihvertfald lært :-) 
Nå men efter en god gang træning, så er det tid til at tage en 2 timer lang lur. Livi sover så godt at hun er ligeglad med om sheltierne gøer eller hopper rundt om hende. Det er bare godnat. 

Kan man se mere træt ud 

Så kom det alle Danske agility folk bare måtte se, nemlig agility fra Crufts, hvor Ann Britt skulle løbe med DJ. 
Ann Britt deltog som eneste Dansker, og om hun ikke gjorde det så godt at hun vandt finalen sejt sejt. 
Mens jeg så det på computeren kunne jeg også lige børste og klippe et par hunde, her er det Mia der ser agility til Crufts.

Trouble måtte også en tur på bordet, han var dog mere interesseret i al den pels jeg tog af ham :-)

Så har vi også været en tur ude hos Kirsten, hvor Jannie var med sine 3 sheltier, Kirsten med sine 2 sheltier og en border, Stina med sin border og sin lille hund (kan ikke huske hvad det er for en ) og jeg selv med 2 groenendael og 7 sheltier, hold da op en larm :-) Men alle hunde kan sammen,

Åh ja der var lidt at holde styr på :-)

Ingen kommentarer: