torsdag den 29. november 2012

Stakkels Woogi

I mandags ringede jeg til dyrlægen og snakkede med ham om Woogi fedtknude. Jeg syntes den var blevet for stor, og da den sad bag hendes forben, og jeg jo skal i konkurrence med hende næste år igen. Så måtte det være nu den skulle væk. Dyrlægen kunne selv mærke i onsdags at den var blevet større bare her fra i sommers.
Så Woogi blev ude hos dyrlægen og jeg kørte på arbejde. Ca 4 timer senere ringede han og sagde jeg måtte hente hende, jeg er ikke sikker på der var nogen biler på vejen der  nåede at se mig, jeg skulle bare ud efter Woogi :-)
Hun var rigtig glad for at se mig.
Det hvide som man kan se i hendes sorte pels bag ved kraven er arret, men hun havde fået noget på som skulle tage det væske der evt kunne komme ud.

En meget meget træt Woogi.

Heldigvis fik jeg og Woogi besøg om aften, Jette og Stevie kom, Jette havde mad med til os, og Stevie passede Woogi, som ellers ikke plejer at ligge hos ham:-) i dag tog jeg så en fridag Woogi havde haft lidt dårlig mave om natten, jeg ville ellers have haft hende med på arbeje, men nej, vi blev hjemme. Her kan man se det lille fine hul Woogi har fået i pelsen, hun er dog stadigvæk meget træt.


Og det bedste hun ved er at jeg giver hende en dækken på med pels inden i :-) Woogi har iøvrigt selv smidt al sin pels, så der er ikke meget tilbage af hende.

Ingen kommentarer: