mandag den 16. april 2012

Dygtige hunde

Hold da op en weekend, resultaterne strømmer ind :-) Det hele startede lørdag morgen hvor jeg og Susanne to Dweet, Spirit, Aya og Woogi med os til Stevns DcH for at løbe agility. Dernede var Marianne og Bent med Zippo, Chinook og Dazzler.
Aya startede ud med at vinde ag 3 og Woogi blev nr 2 efter Dweet. Zippo og Dazzler første sig også frem, kan dog ikke helt huske deres resultater. Men inden dagen var omme havde Susanne og Dweet kvalificeret Dweet til DcH DM. Marianne og Zippo har også kvalificeret sig. Dazzler og Bent mangler lige et par pinde, men det skal de nu nok nå at få. Woogi og Aya tja de havde en fest i de åbne klasser, især Aya, det var ligesom at lukke køer ud på græs for første gang, hun var her, der og alle steder, bare ikke der hvor jeg ville have hende til at være :-) Men det var sjovt.
Så fik jeg en meldig om at Etta havde været til rally prøve i Slagelse og er nu Rally Øvet Mester :-) Tillykke Kirsen og Etta. Duchesse har været sammen med Anni til rally i DcH Helsingør og Duchesse blev nr. 3 i ekspert klassen og 11 i øvet klasse, hold da op en lørdag :-) Søndag morgen meget meget tidlig, stod vi atter op, denne gang var det Viva, Woogi og Carson der måtte komme med, vi skulle følges med Johanna, Trouble og Soda :-)
Vi to til Ribehundevenner som havde lavet et klasse 1 og 2 stævne. Woogi lagde ud med super løb, dog mente dommeren at hun ikke havde felter, tja man kan jo ikke se alt......... Men hun fik dog en pind i spring klasse 1 :-) Etta var atter med og havde taget Kirsten med sig, og hold da op det var dejligt at se dem løbe, Etta havde en fest og kom godt igennem banerne, super Etta :-) Trouble skulle også løbe og om ikke også han kunne det der, dog med et par fejl, men ellers nogen rigtig flotte løb. Så var Ozzy såmen også kommet han havde taget sin mor Ann med, men det er Majken der løber med ham, og fra jeg sidst så ham løbe i Vilhelmsborg og til nu, så skal jeg love for at der er blevet trænet, og at mellem hundene skal til at passe på :-) Ozzy vandt ag 1 og fik sin første pind :-) Tillykke Ozzy.

Dream og Upsi var på besøg og her er det Dream der sidder sammen med far Carson :-) Så kom kommer vi til Viva, hun var jo også med, hun skulle op i rally, og hun skulle stille i øvet klasse for første gang, pyyyy jeg var spændt, da hun ikke har trænet ret meget, og da der jo lå en agility bane tæt på, og alle hendes venner var der :-)

Johanna og Kirsten gav mig lige en opsang om at Viva var god, og jeg gik ind med tiltro på at det skulle Viva og jeg nok klare :-)

Og det hjalp, Viva var total fokuseret og så slet ikke venner eller agility hun så mig. Og hun hørte mig også, så vores resultat blev en flot flot 1 plads med 97 point. IHHHHH hvor var jeg stolt af min lille Viva :-)
En rigtig dejlig weekend, hvor jeg fik set mange af hvalpene i aktion, og det ikke kun første generation men nu også anden generation SEJT. Og tusinde tak til alle hvalpekøbere som offer weekend efter weekend med deres dejlige hunde. Jeg er så stolt af jer :-)

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

Tillykke med dem alle sammen.. super flot..knus

Cléotte sagde ...

Gongratulations to All Foula's.
They are good dogs :-)

Kennel Gjerulff sagde ...

Stort tillykke med alle dine egne flotte resultater!! OG med dine hvalpes!! Det er så skønt at have mulighed for at følge dem!! :)