søndag den 1. januar 2012

Søde Woogi

Nytårs dag, startede jeg om formiddagen med at gå en laaaang tur med Aya, Viva, Ronja og Carson. Nej hvor en skøn dag. Tog selvfølgelig et billede af de 3 tøser på deres træstammer. Carson blev på jorden :-)
Om aften var jeg lige ude ved Jette og Stivie og spise, de skulle have været her, med deres hunde, men da jeg stadigvæk ikke kan sig mig helt fri for sygdom, så blev vi enig om at de ikke skulle komme. Jeg var hjemme ved 23 tiden igen og skulle lige foder hvalpene og jeg lukkede med vilje ikke børnegitteret mellem de store og de små. Så søde søde Woogi tillod alle hunde mere eller mindre at være inde hos hvalpene. Og hvem tror I var mest glad for det :-)
Viva nemlig, her ved hun dog ikke om Woogi gør hende noget!Men se Viva smiler næsten over hele hovedet, hun var bare så glad :-)Woogi passede dog godt på de små :-)Aya lagde sig bag min ryg, og dermed i sikkerhed for hvis de små nu skulle komme efter hende :-)Nå ja ok ikke alle var helt velkommen, her er det Woogi der fortæller Carson at han godt må skride :-)Jamen er de ikke bare søde :-)5 på stribe.Det er dejligt når Woogi tillader de andre at være inde hos hvalpene, jeg lader dem dog ikke være der selv, men Viva er nok den der mest elsker at kunne nusse og lege med de små, og måske lige hugge deres legetøj :-)
Håber alle er kommet godt ind i det nye år. Og jeg glæder mig til at se jer alle derude i landet engang i mellem :-)

Ingen kommentarer: