lørdag den 2. juli 2011

Sikken en uge

Mandag morgen, meget tidlig, og jeg mener meget tidlig, kom Johanna og afleverede 4 han hunde, og tog Viva med sig, hun skulle undervise i Kolding. Og da jeg hele ugen skulle arbejde 10 timer, så var det et godt bytte for mig.
Så jeg fik Chip, som var rigtig glad for at se mig, og være her igen :-)
Lille pelsløse Woogi holder styr på hannerne :-)

Trouble og Woogi fik leget rigtig meget, de to er bare så søde og gode ved hinanden, først på billede er Trouble og Woogi bagerst.

Apollo var her for første gang, han er en rigtig sød lille hund, som dog holdt sig til Ronja, de tricolour må jo holde sammen :-)

Og Carson, tja der hvor Aya var, var Carson også, han var så forelsket i hende, også selv om hun et par gange fortalte ham ,at han skulle holde snuden for sig selv :-)

Her står Carson og kigger efter Aya :-)

Det hele forløb godt, også selv om der pludselig var flere hunde end der plejer at være. Viva havde det også godt, dog kom hun lidt malurt i bærget da hun bed ledning istykker i Johanna´s bil :-( Puha Viva skulle næsten gå til sjælland :-(
Nå men der er sket meget siden sidst, og jeg kan ikke rigtig nå at følge med. Men sidste år blev Aya årets ekvipage i SBH Kreds 1 Odense, og vi fik denne vandre pokal, jeg har bare ikke haft tid til at tage billede af hende :-) Men hun er vel lidt stolt her.

Det sidste billede er bare et sjovt billede, hvis man forstørre det op, så viser hun faktisk tænder :-)

På lørdag, holder jeg hvalpe dag, og jeg tror nok der kommer 16 ud af 24 hvalpe, pluds der kommer et par sheltie fædre og selvfølgelig mødrene :-) Det skal nok blive hyggeligt. Jeg glæder mig ihvertfald.

Ingen kommentarer: