søndag den 16. november 2008

Rally prøve i SBH kreds 1

Så var vi til rally igen.....
Woogi har jo som sagt været over ved Johanna og i denne uge her har jeg ikke haft tid til at træne hende så jeg var en anelse spændt....
Men Woogi gik rigtig godt, hun snakkede en del med mig under øvelsen, men denne gang kunne hun sidde... Vi fik 96 point ud af 100 mulige og jeg var en rigtig glad ejer.....

Så blev det Aya tur hun skulle jo op i øvet..... Der var et spring og et par madskåle noget som vi ikke har trænet på, men min gode trofaste Aya gjorde hvad jeg bad hende om, hun havde dog en smugle travlt, jo længere vi kom ind i forløbet jo hurtiger gik Aya, jeg skulle nærmest løbe med hende.... Fik også et straf point for det, desuden sjuskede vi lidt i en skæv sidning... Men alt i alt et kanon resultat 98 point....

Vi var kørende sammen med Kim og Dundee. Dundee er er schapendoes som sommetider har sit eget hovede men denne gang havde Kim fået det rigtige med og de stillede for resten op for første gang de fik 96 point. Woogi og jeg var 1 sek hurtigere end de to ........
Men flot Kim og Dundee og et kæmpe stort tillykke herfra....

Her der det Kim og Dundee...


Aya ved at komme ind foran mig...

Sikken en fri ved fod ikke????


Woogi der pludselig kunne sidde igen....





Prøv at se himlen det hold tørvejr det meste af tiden....

1 kommentar:

spilop1212 sagde ...

Tillykke med det gode resultat. Håber vi ses i Ribe

Sanne A