mandag den 9. juni 2008

Mødes med Cilja

Hej Cilja.
Hvem er størst ????
Er hun ikke sød ????

Så kom mor Aya også lige med.....

Cilja´s menneske forældre havde skrevet til mig at de havde købt en combi camp og ville gerne afprøve den. Dette ville de gerne gøre i sønderjylland så aya og jeg kunne se vores lille hvalp. Det var lige i den her weekend hvor jeg var på fyn, derfor spurgte jeg også sødt om de da ikke kunne campere på fyn istedet for og jo da. Så de havde camperet på sandager næs camping ca 10 km fra Assens....
Så efter endt lørdags kursus skyndte jeg mig til Assens. I bad og give hundene mad, derefter tog vi på camping.
Cilja og Coco skulle lige tjekke hinanden lidt ud, men så kunne de også lege, ja de kunne endda slogs, der skulle lige et par eller fire magt kampe til..... Woogi syntes nu de var sjove at lege med, men derimod Aya hun gad dem faktisk ikke. aya var nu også træt efter en så lang da for hende. Men hun fik da lige hilst lidt på Cilja.

Ingen kommentarer: