torsdag den 15. maj 2008

Aya første træning

Aya var til træning i går i Tyskland vi var nede ved Rosi, og vi så Corry SKØØØØNT
Corry kunne godt huske sin pap mor altså mig og selvfølgelig Aya, og hun skulle nu også lige se om Aya ikke gav en tår mælk, og jo flink som Aya er så tag da en lille tår Corry......

Men sådan leger man ikke med mig, nu må Corry stå på egne ben.... Så jeg sendte Aya ud at løbe.....

Selv træningen gik over al forventning, Aya var bare så glad, og hun lavede næsten ingen fejl, dog havde hun vist nok lige glemt at der var noget der hed FELTER så der måtte vi lige snakke lidt sammen.

Til sidst havde Rosi lavet noget "nemt" det var for "begynder" sagde hun, men men men, Aya var måske en smugle handicappet hun havde nemlig mig med som nok er en smugle tung i r....
og skal lige af med rusten. Jeg tror jeg skulle løbe og jeg siger løbe den lille nemme tur 6 gange før Rosi var glad og jeg kunne køre hjem....

Aya var glad og træt, og jeg var endnu mere glad og øm. Men nu må vi se for her i weekenden skal vi til vores første stævne i Løgumkloster. Hvilket jeg glæder mig meget til....
Skal nok skrive hvordan det går... Forresten så har jeg lige fået mail fra Citizen som jo bor i Frankrig og hun har det super skønt, sætter et par billeder på senere......

Ingen kommentarer: