lørdag den 7. oktober 2017

Nyt kuld på vej

Så er der gode nyheder fra kennel Foula.
Fæhundens Uha Uha og Rikadon Toven Bi All Means 
Skal være forældre igen. 



Jeg har valgt samme kombination som sidst. Og det er 4 gang jeg bruger Carson. 
Jeg havde en anden hanhund, som jeg ønskede at bruge, men der gik kaos i den, og valget var ikke så svært, at jeg atter skulle bruge Carson. 
Hvalpene efter Uha og Carson er super sunde, super aktive, vildt meget lærnemme, og fuld fart over feltet. Og oven i købet smukke :-)
Så alt dette en god grund til at lave samme kombi igen :-)

Smukke Carson
Lige pt sidder jeg og følger med på agility vm. Og ser at der i lille klasse nr 5 i spring individuelt er en Carson hvalp. Der er flere Carson børn og børnebørn med til VM. Det er imponerende at se og læse om disse skønne hunde, fra forskellige lande, Man kan kun være stolt over at have ham gående, og at tænke på at Carson ikke selv løber agility, men nyder livet som hyggehund. Men at han har lavet mange gode hvalpe
Og i dag blev Brainpools Mind over Matter (Milla) og Sandra nr 2 samlagt i lille klasse til VM 2017. Og Milla er efter Carson. 
Flere ser ned på Carson pga at han ikke laver noget selv, flere mener at han ikke har drive, ikke initiativ, han er "bare" en kedelig hund. 
Tja så kan jeg kun sige, synd for dem der ikke ønsker en hvalp efter ham, og dejligt for alle vi andre der har en skøn, aktiv, fuld af liv/drive hvalp efter Carson. 
Om en lille måned skal vi til sheltie VM, og der kommer der også Carson børn og børnebørn, jeg vil med glæde følge dem til dette stævne. 

Ingen kommentarer: