søndag den 28. maj 2017

En skøn uge

Ugen startede med fri om mandagen, efter en lang weekend med konkurrence, var det dejligt at slappe af. 
Tirsdag fik jeg besøg af Madu og Mette. Jeg kan kun atter sige hold nu op hvor jeg elsker mine hvalpekøbere, som gør så meget ved deres hunde, og som får disse næsten pludselig indskydelser om at besøge mig. 
Madu er en fin lille skøn fyr. Han er bare smuk. Han har en mega pels. Men et super godt væsen. Her er han sammen med Izmoo, Carson og Uha

Smukke Madu

2 skønne søskende Izmoo og Madu
Tak Mette og Madu, glæder mig til at I igen kommer forbi

Peter med sit maine coon blik :-)
Heldigvis har jeg haft en fri weekend, har gået og hygget mig med hundene, slappet af, fået lavet en masse her hjemme. Nej hvor jeg nyder det. Og så fik jeg også lige et par sms fra Viby, hvor hele agility Danmark var samlet. Dejligt med disse sms´er :-)
Men jeg høre også at der atter var hunde der løb ud for at "bide" andre hunde. Jeg forstår det altså ikke. Nu har man de sidste mange weekender læst at hunde har løbet ud af telte, eller hvor folk bare har gået med dem løse på hele området. 
Hvad skal det til for ??????
Hvorfor kan man ikke holde sine hunde inde i teltene i bur eller i kort snor, hvorfor skal hundene løbe løse, når man egentlig skal holde dem i snor. HVORFOR ?
Hvor er det synd for dem det går ud over. Ikke alle hunde elsker at der kommer løse hunde hen i hovedet eller bagdelen på dem. Og ikke alle hunde er stærke, når der kommer en hund farende ud fra et telt og overfalder dem. Kan folk kun se ud over deres egen næsetip. 
Hold dog nu de hunde i snor eller forsvarligt lukket inde. 
Jeg håber ikke det sker for mig, at en hund kommer farende ud mod mine hunde, jeg er ikke sikker på at den hund eller den ejer vil syntes det er sjovt bagefter. 
Tag hensyn, så alle kan få nogen gode oplevelser ved at være til stævne. 

Ingen kommentarer: